Chcete být úspěšní při zavádění změn a inovací?
Zajímají vás příběhy, kde se změny skutečně povedly prosadit?
Hledáte inspiraci, pobavení a poučení v jednom?
Podívejte se na záznam komentované přednášky
Zanechte nám svou e-mailovou adresu a souhlas se zpracováním osobních údajů a zábava může začít:
Dozvíte se
Jak úspěšně zavádět nové metody do života školy
Na příkladu ZŠ Svitavy představí Jiří Sehnal, ředitel této školy, desatero tipů a triků jak úspěšně implementovat nové metody do života školy.
Příklady úspěšných inovací přímo z praxe
Jitka Kmentová v roli pedagogické odbornice a metorky bude do přednášky intuitivně vstupovat, aby přidala zkušenosti z praxe přímo ze své školy.
Užitečné podněty přímo od pedagogickcých lídrů
Online přenos s prostorem pro kladení vašich zvídavých otázek i zasazení teorie do praxe zajistí dostatek obohacujících informací pro vaši další praxi.
Jak funguje Feuersteinovo instrumentální obohacování
Jedním z příkladů bude představení Feuersteinova instrumentálního
obohacování, které v ZŠ Svitavy před lety úspěšně implantovali přímo do výuky.
V hlavních rolích uvidíte
Jiřího Sehnala v roli pedagoga sdílícího své ověřené metody
Jiří je ředitelem Základní školy TGM ve Svitavách. Školy, kde se před lety rozhodli implantovat metodu Feuersteinova instrumentálního obohacování přímo do výuky. Sám trochu provokativně říká, že je z běžné devítileté školy, jakých jsou v naší zemi tisíce. A právě proto považuje zkušenosti jejich týmu za inspirativní.
Jitku Kmentovou v roli mentorky zasazující teorii do praxe
Jitka je ředitelkou pražského čtyřletého Gymnázia Na Zatlance. Dlouhodobě se věnuje vzdělávání těch, které zajímá budování školy, kde je dobře učitelům i žákům a kde se od sebe se všichni učí. Působí jako koučka, mentorka a lektorka.
Michala Dubce v roli moderátora celé akce
Michal se seberealizuje prostřednictvím učení, a to především v tématech vedení dětí k odpovědnosti a samostatnosti a práce s vlastními emocemi během učení. Učil na základní škole a na gymnáziu dějepis, osobnostní a sociální výchovu, občanskou výchovu a ZSV. Absolvoval mj. sociálně-psychologický výcvik vedený PhDr. Zdenkem Matulou. Je nadšeným průvodcem budouvích učitelů v programu Učitel naživo a pomáhá i s celou koncepcí programu.